Doorlopende AVG verantwoording via automatische incasso

Via AVG Cloud Register vliegen huidige ondernemers als ook privacy officers de AVG wetgeving reeds een stuk gemoedelijker aan. AVG Cloud Register biedt onder meer op automatische incasso basis een centrale omgeving voor het voldoen aan de documentatieplicht.

Schaalbaar met uw clientèle

Voorziet u namens verschillende organisaties in de AVG behoefte? Uw AVG Cloud omgeving is per register, datalek of gebruiker uitbreidbaar. De nieuwsprijs wordt verrekend met reeds gemaakte kosten, waarbij een beroep kan worden gedaan op automatische incasso. 

Uw centraal AVG dossier blijft daarmee te allen tijde actief, waardoor ook uw afnemers mee kunnen blijven werken aan de correctheid van in kaart gebrachte verwerkingsprocessen en registers.

Incasso voorkeuren

Naast een voorkeurs-periode, kunt u aangeven of notificaties van aankomende incasso's wenselijk zijn. Hierbij is aan te geven hoeveel dagen voor incasso u een notificatie wenst te ontvangen, en op welk e-mailadres. Facturen behorende bij de incasso's, zijn te allen tijde terug te vinden in het facturen-overzicht binnen uw account-omgeving.